Ak sa stanete telefonickým operátorom v našej spoločnosti, Váš pracovný deň bude mať presne danú štruktúru. Na presne daný pracovný čas sa môžete spoľahnúť a prispôsobiť mu svoj súkromný život bez obáv, že sa nečakane niečo zmení. Prácu ani pracovné problémy si nebudete nosiť so sebou domov, pretože zostanú vždy za dverami call centra. |
Od kedy do kedy budete pracovať?
- Štandardne ponúkame hlavný pracovný pomer so 40 hodinovým týždenným úväzkom, teda 8 hodín denne. V prípade Vašich špeciálnych požiadaviek sa na pracovnom čase vieme dohodnúť.
- Každá pobočka a každý náš tím má svoj pracovný režim. Spravidla je to od 8,00 do 16,30 hod.
- V prípade striedania denných zmien sa pracuje počas pracovných dní v rannej zmene od 7,00 do 15,30 hod. a od 8,00 do 16,30 hod., každý druhý týždeň je to od 9,00 do 17,30 hod. alebo od 10,30 hod. do 19,00 hod.
- Na nepretržitej prevádzke počas pracovných dní, víkendov a sviatkov, ak sa strieda 12-hodinová zmena, je to v časoch od 6,00 do 18,00 hod. a od 18,00 do 6,00 hod., alebo pri 7,5 hodinovej zmene je striedanie zmien v časoch od 6,00 do 14,00 hod. a od 14,00 do 22,00 hod. a od 22,00 do 6,00 hod.
- Dohodár pracuje podľa aktuálne dohodnutého času a kampane. Je možná práca aj počas víkendov.
- Nebojte sa, budete mať podporu v osobe Supervízora a Trénera. A texty hovorov Vám pripravíme.