1. krok - prejavenie záujmuPokiaľ sa Vám pozdáva práca, ktorú ponúkame a radi by ste s nami pracovali, stačí, ak zareagujete na nami zverejnenú pracovnú ponuku (napr. na pracovnom portáli) alebo vyplníte kontaktný formular, ktorý nájdete na tejto stránke nižšie. |
|
2. krok - spracovanie vašej žiadostiAk zareagujete na našu ponuku práce, Vašu reakciu dostaneme na naše personálne oddelenie (HR). Kontaktujeme uchádzačov o prácu, ktorí spĺňajú stanovené kritériá v poradí, v akom dostaneme ich reakciu až do momentu získania potrebného počtu nových kolegov. |
|
3. krok - pracovný pohovorNaši kolegovia z HR Vám počas rozhovoru priblížia opis pracovnej pozície, pracovné podmienky, mzdové podmienky, benefity a predpokladaný nástup. Zároveň zodpovedajú Vaše prípadné otázky. V prípade práce z domu a potreby vlastného technického vybavenia Vám pošleme návod, podľa ktorého nám zvládnete potrebné parameter počítača a internetu zaslať. Overíme, či Vám technika umožní prácu z domu vykonávať a výsledok preverenia Vám oznámime. Budeme Vás informovať o nasledujúcom kroku. |
|
4. krok - uzatvorenie pracovnej zmluvyAk sa Vaše predstavy o práci zhodnú s našou ponukou práce, vyžiadame si Vaše údaje a pripravíme Vám pracovnú zmluvu. Doladíme termín nástupu a stávate sa našim kolegom. |
|
5. krok - zaškoleniePri privítaní u nás dostanete príručku Sprievodca pre nováčika, ktorá Vám v začiatkoch pomôže. Prvé dni po nástupe do práce sa školíte. Aj tieto hodiny máte od nás zaplatené tak, akoby ste pracovali. Počas školenia Vás zoznámime s prácou v našom call centrovom systéme, cez ktorý prebieha volanie. Naučíme Vás celý proces úspešného telefonátu. Ako správne telefonovať, aké slovné spojenia používať a ktorým sa vyvarovať, aké argumenty využívať, ako slušne ukončiť hovor, ako a kam zapísať informácie z hovoru a mnoho ďalších komunikačných vychytávok, aby sa z Vás čoskoro stal v tejto oblasti špecialista. Poskytneme Vám prístup k Nášmu intranetu, kde sa dozviete dôležité informácie, novinky a nájdete tu užitočné pomôcky. |
|
6. krok - práca na kampaniV rámci procesu práce je každý kolega priradený na určitý druh kampane, na ktorej následne telefonuje. Od náročnosti kampane závisí aj počet dní školenia. Sú kampane, ktorých školenie trvá 3 - 4 hodiny. Ide o kampane, kde celý priebeh trvá kratšie obdobie, to však nevadí, lebo po ukončení Vás preložíme na inú kampaň, pridelíme Vám inú pracovnú úlohu. Iné kampane sú dlhodobé. Úvodné zaškolenie môže trvať aj niekoľko dní, ale potom sa už iba priebežne doškolujete a zlepšujete. |
|
7. krok - výplata vždy načasZa Vašu prácu vám zaplatíme vždy včas, výplata bude na Vašom účte v 20. deň v mesiaci. |